Autodesk změnil vizuální identitu – reaguje na vývoj v průmyslu z posledních let
Přední světový výrobce CAD a BIM softwaru přetvořil své logo do chladně černých korporátních rysů a v rámci komplexního rebrandingu výrazně upravil identitu značky Autodesk.
Inzerce
Nové logo a grafika se již projevily na webových prezentacích firmy a dotknou se logicky veškeré její marketingové komunikace. Touto změnou chce Autodesk poukázat na změny, kterými procházejí procesy v průmyslových oborech, pro něž připravuje svoje softwarové produkty.
Jde především o digitální transformaci a tzv. disrupci – nebo narušení – zavedených postupů, jež probíhala již dříve, nicméně velmi tuto záležitost urychlil nástup pandemie a náhlá nutnost pracovat z domova či obecně na dálku v mnohem větší míře než v předešlých letech.
Nové logo má podtrhnout také novou softwarovou platformu, která má uživatelům softwaru od Autodesku – a těch aplikací jsou desítky – usnadnit vzájemnou spolupráci, včetně produktů třetích stran, se kterými jsou vyměňována data.
Jak šel čas s logy Autodesku, jenž příští rok oslaví už 40 let existence, se můžete podívat na následujícím přehledu.