Bernhard Maier končí ve vedení ŠKODA AUTO, nástupce budeme znát v srpnu
V pozici předsedy představenstva ŠKODA AUTO končí po pěti letech Bernhard Maier. Za jeho působení byly na trh uvedeny důležité modely KODIAQ, KAROQ, KAMIQ a SCALA.
Inzerce
Do funkce předsedy představenstva společnosti ŠKODA AUTO nastoupil Bernhard Maier v listopadu 2015. Podstatnými aspekty nového směřování podniku v rámci Strategie 2025+ byly tematické oblasti elektromobilita, digitalizace a konektivita, nové služby související s mobilitou a spuštění produktové ofenzívy značky. Pod vedením Bernharda Maiera uvedla ŠKODA na trh důležité modely KODIAQ, KAROQ, KAMIQ a SCALA a vyvinula model ENYAQ iV, který je prvním modelem vyvíjeným od počátku pro čistě elektrický pohon. Dále značka zvýšila dodávky vozů zákazníkům na přibližně 1,3 milionu vozů ročně a dosáhla rekordních hodnot tržeb i provozního zisku.
Předseda představenstva Volkswagen AG a předseda dozorčí rady ŠKODA AUTO a.s. Herbert Diess Bernhardu Maierovi poděkoval za jeho vynikající práci pro koncern Volkswagen a společnost ŠKODA AUTO a.s.: „Bernhard Maier je jedním z nejzkušenějších manažerů v koncernu Volkswagen. Ve funkci předsedy představenstva společnosti ŠKODA AUTO výrazně přispěl k dalšímu vyprofilování značky. Jeho léta ve společnosti ŠKODA AUTO patří mezi ta nejúspěšnější v celé 125leté historii automobilky. Za to i za téměř dvě desítky mimořádně úspěšných let, nejprve ve společnosti Porsche a poté ve ŠKODA AUTO Bernhardu Maierovi děkuji.“
Bernhard Maier zahájil svou kariéru v roce 1984 ve společnosti Nixdorf Computer AG. V letech 1988 až 2001 pracoval pro společnost BMW AG na různých vedoucích pozicích v Německu i v zahraničí, stal se mimo jiné i vedoucím projektu mezinárodní strategie značek. V roce 2001 převzal Bernhard Maier funkci ředitele společnosti Porsche Deutschland GmbH, v 2010 byl jmenován členem představenstva společnosti Dr. Ing. h. c. F. Porsche AG za oblast prodeje a marketingu. V této funkci Bernhard Maier výrazně modernizoval obchodní a prodejní organizaci. Pod jeho vedením se podařilo výrazně rozšířit mezinárodní prodejní organizaci a v celosvětovém měřítku zvýšit objem dodávek zákazníkům na trojnásobek.
Další článek: Zítra začínají HANNOVER MESSE Digital Days 14.–15. 7. 2020. Registrujte se zdarma