Nová generace pojezdových drah HIWIN LT pro průmyslové roboty na MSV v Brně

HIWIN s.r.o.
— vydáno 21. října 2019

Veletrh je pro nás jedinečnou příležitostí, jak představit nové produkty HIWIN v inspirativním prostředí, říká Ing. Petr Jašek.

Inzerce

Společnost HIWIN reaguje na prudký rozvoj technologií průmyslové automatizace a robotizace v období Průmyslu 4.0 a na zvýšenou poptávku po polohovacích zařízeních. Nová generace horizontálních pojezdových drah pro průmyslové roboty je vyvinuta, navržena a je realizována přímo v sídle českého zastoupení firmy HIWIN v Brně. Dostatečné technické kapacity, lidské zdroje, vysoká odbornost i nově rozšířené výrobní a skladovací kapacity umožňují nabízet nejen standardizovaná ale také individuální řešení podle požadavků zákazníka. 

„HIWIN se účastní brněnského strojírenského veletrhu nepřetržitě od roku 2002. Je to pro nás jedinečná příležitost, jak představit nové produkty HIWIN široké odborné veřejnosti a setkat se se stávajícími a budoucími zákazníky v inspirativním prostředí,“ komentuje Ing. Petr Jašek, jednatel HIWIN a dodává: „Brněnský veletrh má i svoji významnou mezinárodní stránku, což podtrhují pracovní návštěvy našich zahraničních partnerů z Rumunska, Bulharska, Slovenska, Srbska, Chorvatska nebo Německa.“

Nová produktová řada s označením LT staví na produktech lineární techniky se značkou HIWIN, které se vyznačují vysokou přesností, dynamikou pohybu, spolehlivostí a odolností. Pojezdové dráhy HIWIN zajistí průmyslovým robotům vyšší dosah a rozšíření manipulačního prostoru. Pohon drah je řešen ozubeným hřebenem s pastorkem. HIWIN nabízí tato řešení nejen uživatelům robotů, ale i přímo jejich jednotlivým výrobcům, kteří chtějí nabízet ucelené aplikace. Nová standardizovaná řada horizontálních pojezdových drah pro průmyslové roboty zahrnuje modely LT-S, LT-M a LT-L. Liší se maximálním zatížením (od 300 kg až po 3 000 kg), velikostí a parametry rychlosti a zrychlení. Předností pojezdových drah LT je jejich modularita. Jednotlivé dráhy se skládají z typizovaných nosníků a dráha může být sestavena dle požadovaného pracovního zdvihu až do maximální délky 100 metrů. Díky tomuto typu skladby pojezdové dráhy je dále možné v budoucnu dodanou dráhu přímo u zákazníka dostavět (nadstavit) a zvětšit její pracovní zdvih.

Nová generace pojezdových drah HIWIN bude umožňovat celou řadu zákaznický úprav, jako jsou zejména úpravy desky jezdce, přídavné krytování nebo použití atypického energetického řetězu. Pro maximalizaci využití možností použitých průmyslových robotů bude například možné pojezdy HIWIN řady LT rozšířit o dalšího jezdce nebo dodat pojezd s podstavou a zvýšit jeho pracovní výšku od podlahy.

Další článek: MSV 2020 – termín konání Mezinárodního strojírenského veletrhu v Brně