Výzva pro marketingové pracovníky ve strojírenství: získejte cenná data pro vaši práci!

pruzkum-marketing-ICO

Ing. Jan Homola
— vydáno 5. března 2025

Zajímá vás, jak doopravdy funguje strojírenský marketing v České republice? Zapojte se do našeho průzkumu pro marketéry a získejte za odměnu představu o tom, jak k marketingu přistupují vaši kolegové z ostatních firem.

Inzerce

Průzkum s celkově 16 otázkami vyplníte během cca tří minut. Odměnou vám bude statistické vyhodnocení s odborným komentářem, díky kterému budete moci posoudit, jaké marketingové praktiky jsou mezi strojírenskými marketingovými specialisty aktuálně preferovány a proč.

Vyplňte průzkum zde >

Věříme, že díky této aktivitě můžeme českému strojírenství nabídnout cenná statistická data, která popíšou reálný stav marketingových potřeb a možností českých strojírenských firem.

Průzkum bude data sbírat dlouhodobě, první výstup plánujeme prezentovat během jarních měsíců letošního roku. Zúčastnění marketéři od nás obdrží e-mailem statistické anonymizované vyhodnocení s komentářem, zvažujeme také realizaci specializovaného semináře, který by zjištěné skutečnosti reflektoval v širším kontextu a všem zapojeným nabídl praktické rady, jak k marketingu ve strojírenství přistupovat maximálně efektivně.

Zpracovatelem průzkumu je společnost Nová média, s.r.o., vydavatel portálu Strojirenstvi.cz.